Har du spørsmål eller trenger hjelp?

Ta en titt på våre ofte stilte spørsmål for å finne raskt svar, eller bruk vårt kontaktskjema for å sende oss din henvendelse direkte. Vi streber etter å gi deg en rask tilbakemelding og besvarer alle henvendelser innen 1–2 dager. Vi ser frem til å hjelpe deg!

Hvordan kan jeg finne ut når gavekortet mitt utløper?

Hvis du har mottatt gavekortet digitalt, finner du utløpsdatoen i e-posten du fikk. For fysiske gavekort må kjøper fylle ut detaljene manuelt.

Gavekortet er gyldig i 12 måneder etter innkjøpsdatoen.

Hvis du er usikker på utløpsdatoen på ditt gavekort, er du alltid velkommen til å spørre oss. Send med gavekortkoden eller e-posten som gavekortet ble bestilt fra.

Er det noen begrensninger i hvem som kan ta behandling hos Squeeze?

Det finnes flere sykdommer og tilstander som kan hindre deg fra å få en behandling hos oss.

I tillegg behandler vi ikke barn under 16 år og bare gravide i uke 13-36.

Les om alle kontraindikasjonene her.

Hvordan avslutter jeg mitt medlemskap?

Vi er lei oss for at du vurderer å avslutte medlemskapet ditt.

For å avslutte medlemskapet ditt, kan du enkelt gjøre det via din medlemsprofil. Bare klikk på symbolet i høyre hjørne av medlemskapsinformasjonen din (øverst på profilen).

Hvordan oppretter jeg et medlemskap i Squeeze?

Så hyggelig at du vurderer å opprette et medlemskap hos Squeeze!

Som Squeeze medlem får du alltid beste pris på massasje, eksklusive medlemstilbud og ta del av vårt verveprogram.

Du vil motta månedlige massasjeminutter, mellom 25 og 100 minutter, som du kan kombinere og bruke på én eller flere behandlinger.

Du kan lese om våre medlems- og behandlingsvilkår her.
Bli medlem her!

Hvordan innløser jeg mitt gavekort?

Du løser inn gavekortet ditt når du booker behandling digitalt. På betalingsiden vil du få muligheten til å legge til gavekortkoden.

Hvis du ønsker en lengre behandling enn det som står på gavekortet, kan du betale mellomlegget. Du kan også velge å dele opp minuttene fra gavekortet og bruke dem på flere behandlinger.

Kan jeg ta behandling hos Squeeze om jeg er gravid?

For deg som er gravid behandler vi kun i svangerskapsuke 13–36. Vi har et behandlingsalternativ, som er spesifikt utviklet for gravide og varer i 50 minutter. Dette er det eneste behandlingsalternativet du kan velge hos oss under graviditeten din. Du finner behandlingen i bookingen som 'Gravid uke 13-36'.

Hvis du har en høyrisikograviditet eller opplever noen komplikasjoner knyttet til din graviditet, utfører vi ikke behandling uansett graviditetsuke. Vi oppfordrer deg til å konsultere med din lege for å forsikre deg om at massasje er en trygg behandlingsform for deg.

Les mer om behandling og book her

Can I pause my membership?

You can choose to pause your membership for one month. Membership will automatically resume next month. To pause your subscription, go to 'My Page' and select your membership. Tap the icon in the right corner and you will get the options to pause or change membership. It is not possible to pause the membership during the binding period.

How do I cancel an treatment?

You can cancel your class up to 12 hours before the start of treatment. If you wish to cancel as a member, you can do so in “my page”, under “my orders”. Then you will automatically get back the minutes on your profile. If you cancel as a guest, you can follow the link you should have received on notification and the money will be automatically refunded (within 3-5 working days).

What benefits will I get as a member?

By creating a membership you get, among other things; more affordable treatments, enlisting friends and receiving massages.

Where can I see the number of treatments I have received on my profile?

In “My Page” you will see the available minutes you have available, as well as the date of the next payment. If you want to book treatment before your next move, membership rates are easily made at the time of booking.